Medialne.sk

Hľadáme najlepšiu slovenskú reklamu. Hlasujte v TREND Kampani roka
Aj túto sezónu môžete rozhodnúť, ktorá reklama zvíťazí v ankete TREND Kampaň roka. Pozrite si to najlepšie zo slovenskej reklamy za uplynulý rok a rozhodnite o víťazovi. (Medialne.sk)
Kyberzločinci najnovšie útočia cez titulky k filmom sťahované z internetu
Kyberzločinci začali útočiť prostredníctvom titulkov k filmom sťahovaných z internetu. Nová metóda ohrozuje stovky miliónov používateľov populárnych prehrávačov médií, vrátane VLC, Kodi (XBMC), Popcorn Time a Stremio. (Medialne.sk)
ABC nalákala Katy Perry do Superstar na astronomický honorár
Obnovenie americkej Supestar nebude žiadna nízkorozpočtová záležitosť. Televízia ABC ohlásila prvú celebritu, ktorú do 16. série získala – speváčke Katy Perry dá za účasť v porote speváckej súťaže 25 miliónov dolárov. (Medialne.sk)
Seriál 1890 sa lúčil ako trhový líder
Historický seriál 1890 finišoval v nedeľu Joj ako líder trhu a najsledovanejší nespravodajský program dňa. Finále sledovalo 255-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 21 percent. V 12+ videlo záver 13-dielneho projektu 436-tisíc ľudí (19,8 %). (Medialne.sk)
Česi spustili rádio, ktoré hrá len zvuky prírody a štebot vtákov
(Medialne.sk)
Ako si Coca-Cola podchytila mladých a zvýšila predaj o 11 percent
Experimentovanie s podobou obalu sa Coca-Cole vyplatilo aj na rumunskom trhu, kde si značka špeciálnu úpravu etikiet vyskúšala prvý raz. Zákazníci na nej môže nájsť bezplatnú vstupenku na letné festivaly, o fľaše nealko nápojov vďaka tomu prudko vzrástol záujem. (Medialne.sk)
Pripravovaná šou Let´s Dance plná celebrít: Toto sú prvé potvrdené mená
(Medialne.sk)
Na premiéru chcel prísť s opicou. Švédsky režisér získal Zlatú palmu v Cannes
(Medialne.sk)