Medialne.sk

Cynická obluda bude mať spoplatnenú appku, už sa testuje
Dajú sa koláže s vtipnými popiskami narážajúce na aktuálne dianie monetizovať? Už čoskoro si to overí Cynická obluda, ktorá momentálne testuje svoju spoplatnenú verziu v rámci mobilnej aplikácie. (Medialne.sk)
World Wide Trump. Prezident USA si registroval tisíce webových stránok, tvrdí CNN
Máloktorá verejná osoba je tak aktívna v skupovaní internetových domén ako americký prezident Donald Trump. Realitný magnát, ktorý sa pred mesiacom nasťahoval do Bieleho domu, si ich podľa televízie CNN počas posledných rokov registroval cez 3 000. Ide nielen o stránky odkazujúce na jeho obchodné či prezidentská témy, ale aj adresy s mnohými nie príliš lichotivými názvami. (Medialne.sk)
Facebook prináša novinku, ktorá vám zaručene bude liezť na nervy
Digitálny týždeň | PewDiePie dostal YouTube do úzkych. Ten zakročil. / Legenda sa vracia! / Sledujete televíziu, alebo ona vás? (Medialne.sk)
Hospodárske noviny predstavili nové balíky predplatného na webe
Hospodárske noviny v týchto dňoch uviedli upravený systém HN konto, ktorým sa spoplatňuje obsah na webe HNonline.sk. Používatelia si môžu vybrať zo štyroch úrovní prístupu. (Medialne.sk)
Huste.tv už je v novom dizajne, prechádza do HD
Televízia Joj predstavila novú podobu svojej športovej internetovej televízie Huste.tv. Jej prerod avizovala už vlani, napokon ho načasovala k začiatku jarnej časti futbalovej Fortuna ligy. Prenosy budú po novom vo vysokom rozlíšení a dostupné na všetkých zariadeniach. (Medialne.sk)
Majiteľ Snapchatu vstúpi na burzu s nižšou hodnotou, než sa čakalo
Americká spoločnosť Snap, ktorá prevádzkuje populárnu mobilnú aplikáciu Snapchat pre zdieľanie fotografií a videa, stanovila pred blížiacou sa primárnou emisiou akcií svoju trhovú hodnotu v rozpätí 19,5 až 22,3 miliardy dolárov (18,3 až 20,9 miliardy eur), čo je menej, než odhadoval finančný trh. (Medialne.sk)
Ikea spustila u nás e-shop. V obmedzenom režime a s vysokými poplatkami
Nakupovať nábytok už zákazníci Ikey nemusia chodiť výhradne osobne do obchodného domu. Po rokoch plánovania sa rozhodol švédsky gigant spustiť internetový predaj aj na Slovensku. Po uvedení služby „Klikni a vyzdvihni“ a „Klikni a dovezieme“ v susednom Česku v septembri minulého roka tak Ikea zavádza službu s názvom Nákup online aj u nás. (Medialne.sk)
Facebook mieri s videom do televízorov
Prevádzkovateľ poprednej svetovej sociálne siete Facebook uvedie v blízkej dobe na trh samostatnú aplikáciu, ktorá používateľom umožní sledovať na smart televízoroch videozáznamy, ktoré nájdu na svojich facebookových stránkach. (Medialne.sk)