Medialne.sk

Instagram začína s cenzúrou: Ako bude vyzerať?
Digitálny týždeň | Samojazdiaci Uber mal nehodu / YouTube opúšťajú veľké ryby / Samuel sám o sebe / Myslite za hranice webu (Medialne.sk)
Mŕtve a falošné duše: Na Facebooku je viac profilov než živých ľudí
Falošné profily na Facebooku nie sú novinkou. Simon Kemp, konzultant zo spoločnosti We Are Social, však ukázal, že vďaka nim je na Facebooku viac 18-ročných mužov, než je ich na svete vôbec. (Medialne.sk)
Twitter zvažuje predplatné pre niektorých používateľov
Prevádzkovateľ sociálnej siete Twitter zvažuje, že ponúkne profesionálom prémiovú verziu svojho rozhrania TweetDeck. Zvyšuje sa tak pravdepodobnosť, že by firma mohla prvýkrát začať vyberať poplatky za predplatné od niektorých používateľov, informovala agentúra Reuters. (Medialne.sk)
YouTube opúšťajú ďalší veľkí inzerenti
Internetový portál pre zdieľanie videí YouTube naďalej stráca inzerentov kvôli obavám, že ich reklamy budú spájané s kontroverznými videami. Prerušenie inzercie na YouTube vo štvrtok oznámili najväčšia americká banka JPMorgan Chase & Co a farmaceutická společnost Johnson & Johnson, v stredu k rovnakému kroku pristúpili americkí telekomunikační operátori Verizon a AT&T. (Medialne.sk)
Kto získa kľúče od miešačky k doméne .sk? Štát a SK-NIC majú dohodnúť novú zmluvu
Správca slovenskej internetovej domény .sk mení majiteľa. V rámci tohto procesu má SK-NIC vyjednať so štátom aktualizáciu zmluvy, na základe ktorej vykonáva svoju činnosť. Zástupcovia internetovej komunity sa obávajú, že výsledný produkt rokovaní – najmä ak prebehnú za zatvorenými dverami – zhorší postavenie štátu ako vlastníka domény .sk. (Medialne.sk)
Mafra spustila web k mesačníku Evita
Ženský magazín Evita vydavateľstva Mafra Slovakia dostal plnohodnotnú digitálnu verziu. Web SvetEvity.sk prináša aj články preberané z českého webu OnaDnes.cz z materského vydavateľstva. (Medialne.sk)
Google sa ospravedlňuje, že reklamou živí aj extrémistov. Veľa s tým však nerobí
Sťažnosti zadávateľov z predošlých dní donútili Google verejne sa ospravedlniť svojim hlavným inzerentom za to, že sa ich reklama objavila popri videách s extrémistickým a iným nevhodným obsahom. Čo s tým však chce Google robiť do budúcnosti, nie je jasné. (Medialne.sk)
Aktuality spúšťajú novú reláciu, moderátor je z Markízy
Spravodajský portál Aktuality.sk patriaci vydavateľstvu Ringier Axel Springer spúšťa od 20. marca novú diskusnú reláciu Fair Play. Jej tvárou bude redaktor Markízy Michal Kovačič, ktorý moderuje aj diskusné formáty na komerčnej televízii. (Medialne.sk)